All Categories
sidebanner.jpg

Ubligatoriu è Lavatrice

HW8 - Pulizia è Manutenzione

Tempu: 2021-06-17 Visite: 9
Pulite u cisterna d'acqua brutta

Quandu u serbatu di l'acqua brutta hè pienu, u flottatore di rilevamentu di u livellu di l'acqua hè attivatu, u spechju di l'indicatore ferma verde, è l'indicatore di l'acqua piena nantu à u schermu lampa continuamente. U pulitore smette di travaglià per ramintà à l'utilizatore di pulì u serbatu di l'acqua brutta u più prestu pussibule. Dopu à piantà u travagliu, caccià u coperchio superiore di u serbatu d'acqua brutta, versà l'acqua brutta è a sporcizia in u cisterna d'acqua brutta, lavà u cisterna di acqua brutta, quadru di supportu, galleggiante, quadru di filtru è filtru di schiuma cun acqua pulita. Asciucate e parti sopra ripurtate dopu lavatu, poi rimettiteli in u serbatu di acqua brutta, è poi assemblate u serbatu di acqua brutta in a macchina per cuntinuà à aduprà. (Fig 1)

HW8Pro-1
HW8Pro-2
Pulizia di spazzole

Mantene a finestra brushroll cù u dittu è tira in alto per caccià lu. Tirate u latu sinistro di u rotulu per cacciallu. Aduprate un pannu seccu per asciucà l'alloghju brushroll è tagliate i capelli intricciati intornu à brushroll. Lavate a finestra brushroll è brushroll in acqua pulita. Dopu a pulizia, riunite a finestra brushroll è brushroll torna à a macchina. (Fig 2)

nota:

Se u pulitore ùn serà micca adupratu subitu dopu a pulizia, asciugà cumpletamente u serbatu di l'acqua sporca, coperchio di u serbatu di l'acqua sporca, filtru, quadru di filtru, spazzola, finestra di spazzola, macchina è poi assemblà a macchina per u almacenamentu, per impedisce chì i batteri si riproducanu in l'ambiente umidu è pruduce l'odore.

HW8Pro-3
Manutenzione è Conservazione

1. hè cunsigliatu di pulisce u serbatu d'acqua sporca, u filtru, u brushroll è a finestra brushroll dopu ogni usu. Se l'acqua brutta righjunghji a linea MAX, per piacè drenu u cisterna di l'acqua brutta immediatamente altrimenti a macchina ùn pò micca funzionà normalmente. Dopu chì u tempu d'usu cumulatu di u filtru righjunghji 30-50 ore (varii basendu annantu à u statu di u filtru), rimpiazzate u filtru per evità di influenzà e prestazioni di a macchina. U filtru pò esse acquistatu da u distributore lucale.

2. Dopu l'usu di stu pruduttu, mettelu nantu à a basa di carica è assicuratevi chì u pruduttu sia in piedi per riduce u cuntattu accidentale è l'inclinazione.

3. quandu imballate è guardate a macchina, se hè necessariu di smuntà u pacchettu di a batteria, rimuovere u coperchio posteriore, tene u pacchettu di a batteria è tira per cacciallu. (Fig 3)

4. quandu a macchina hè longa à ralentisce, mettitela in un locu frescu è asciuttu, evite u sole direttu o l'ambiente umitu.

Istruzzioni di sicurezza impurtanti

Leghjite tutte l'istruzzioni è l'avvertenze prima di aduprà stu apparechju. U mancatu di seguità l'avvirtimenti è l'istruzzioni pò causà scossa elettrica, incendi o ferite gravi.


Attenti
L'apparechju hè solu per l'usu casanu.
Prima di aduprà u pruduttu, verificate chì a tensione lucale sia coerente cù a tensione marcata nantu à l'adattatore di alimentazione.
Verificate u pruduttu prima di aduprà, fermate l'usu se u pruduttu o l'adattatore sò danneggiati.
Aduprate solu cumu descrittu in stu manuale.
Stu apparechju ùn pò micca esse adupratu da i zitelli è e persone cù capacità fisiche, sensoriali o mentali ridotte o mancanza di sperienza è di cunniscenza, a menu chì ùn sianu stati survegliati o istruzzioni riguardanti l'usu di l'apparecchiu in modu sicuru è capiscenu i periculi implicati.
Ùn aduprate micca stu pruduttu cum'è ghjocu. Mantene stu pruduttu luntanu da a portata di i zitelli. Pigliate a cura di i zitelli è assicuratevi chì ùn consideranu micca stu pruduttu cum'è un ghjocu.
Ùn toccate micca u plug cù a manu bagnata.
Aduprate una cura extra quandu si pulisce in scala per evità a caduta.
Ùn aduprate micca o smuntate o rimpiazzate qualsiasi cumpunente se ci sò danni à u cordone di alimentazione, a spina, a batteria o e parti conductive. U smuntamentu o u rimpiazzamentu di i cumpunenti da solu pò causà scossa elettrica o incendi. JIMMY ùn assumerà micca responsabilità. Una volta dannighjatu, u pruduttu deve esse riparatu o rimpiazzatu da JIMMY, u distributore di JIMMY o una persona qualificata designata da JIMMY per evità ferite.
Ricaricà solu cù l'adattatore specificatu da JIMMY.
Solu per aduprà u pacchettu di batteria specificatu da JIMMY. L'utilizazione di qualsiasi altru pacchettu di batteria pò causà esplosione, ferite è danni à u pruduttu.
Se u pruduttu ùn opera micca in cunfurmità cù l'istruzzioni, hè seriamente colpitu, cade da un'altezza, hè dannighjatu, o cade in l'acqua, ùn l'utilizate micca è cuntattate u distributore JIMMY o JIMMY.
Aduprate solu ricambi o annessi specificati da JIMMY.
Ùn tirate micca o premete u cavu. Mantene u cavu luntanu da e superfici riscaldate. Ùn piazzate micca u cavu in una porta chjosa o tiratelu per un bordu tagliente o un angulu. Mantene u cavu luntanu da a zona di camminata. Ùn aduprate micca u pruduttu attraversu u cavu.
Staccà u pruduttu quandu ùn hè micca adupratu o prima di riparà.
Ùn trascinate micca u cordone o purtate u cordone per move u pruduttu, o aduprate u cordone cum'è manicu.
U pruduttu hè un apparechju elettricu ricaricabile. Ùn lasciate micca a macchina funzionà senza vigilanza.
Elimina u pacchettu di batteria quandu u pruduttu hè pulitu, riparatu o fermu longu.
Ùn avvicinassi micca di l'apparecchiatura di riscaldamentu o espone sottu u sole assai tempu, per prevene u riscaldamentu eccessivu causendu deformazioni di l'alloghju.
Mantene l'uggetti chì ponu impedisce u percorsu di l'aria da l'entrata è l'uscita di l'aria per impedisce u surriscaldamentu di a macchina.
U corpu principale di u pruduttu è a testa di u pavimentu anu cumpunenti elettrichi, ùn ponu micca esse lavati sottu à l'acqua.
Ùn pulite micca o smuntate u coperchio o u rotulu di a spazzola quandu a macchina hè accesa o in funzione per prevene ferite.
Ùn aduprate micca u pruduttu per piglià oggetti infiammatori cum'è carbone ardente o sigaretta ecc.
Ùn aduprate micca u pruduttu per piglià oggetti taglienti cum'è u vetru rottu.
Ùn aduprate micca u pruduttu per coglie calce, cimentu, toner, polvere di gesso, farina è altre sostanze ultra fine.
Ùn aduprate micca u pruduttu per piglià liquidi di pulizia à base acida, polvere di lavà è altri liquidi corrosivi.
Ùn aduprate micca u pruduttu per piglià oggetti infiammabili è splusivi cum'è benzina, alcolu, prufumi, vernici, ecc.
Ùn smuntate micca a macchina chjusa, è ùn pruvate micca à cambià e prestazioni di a macchina. Uttene solu l'aiutu da u persunale prufessiunale di u fabricatore, u so dipartimentu di manutenzione o dipartimenti simili, altrimenti causerà periculu.
Spegnete l'alimentazione è staccate u caricatore se u pruduttu hè longu à ralentiu.
A specificazione tecnica di u pruduttu di stu manuale hè basata annantu à i risultati di i test di laboratorio di JIMMY o di terze parti designate. A cumpagnia si riserva tutti i diritti per spiegazioni finali.

Cumu Valuterete u nostru Supportu in Linea?

Site interessatu à cullaburà è travaglià cun noi? Per piacè ùn esitate micca à cuntattateci.

abbunamentu

Scrizzione à a Lettera