All Categories
sidebanner.jpg

Appliances Casalinghi

B32 - Pulizia è Manutenzione

Tempu: 2021-03-11 Visite: 18
Pulizia di u Vasu di Miscelazione

Per a vostra sicurezza è salute, per piacè seguitate i seguenti passi quandu aduprate a macchina per a prima volta.       

1. Riempite u vasettu cù a metà di l'acqua è aghjunghjite qualchì goccia di detergente. (Figura 1)

2. Chjude bè u tappu esternu è u tappettu internu. (Figura 2)        

3. Rotate u pomu di cuntrollu di velocità à "Pulse" (Figura 3) è a pulizia inizia.        

4. Spegni a macchina finu à chì fermi di girà è versi u liquidu fora di u vasettu.       

Notes: Quandu si pulisce, ùn tocchi micca a lama direttamente cù e mani, in casu chì a lama tagli i dita. Pudete ancu aduprà strumenti per aiutà a pulizia.       

Pulizia di u Tappu Internu, di u Coperchju Esternu, di l'Assemblea di a Lama è di l'Anellu di Guarnizione (Figura 4)       

Notes: U vasu di miscelazione è l'assemblea di a lama ponu esse smuntati. Prima tenite u corpu di u vasu cù una manu, è dopu girate l'assemblea di a lama in sensu antiorariu per aprallu per una pulizia ulteriore.       

Separate u tappu internu, u tappu esternu, l'assemblea di a pala è l'anellu di guarnizione. Lavateli cù detergente in acqua calda, è poi risciacquate cun acqua chì scorre è asciugateli (Figura 5). Per piacè reinstallà prima di aduprà.        

Pulizia di a Macchina Principale

1. Staccate prima di pulisce.

2.Mugliate un pezzu di stoffa dolce o spugna cù u mischju di detergente è acqua calda, poi pulite a superficie esterna di a macchina principale cù u pannu morbidu o una spugna. Ùn mette micca a macchina principale direttamente in acqua per lavà o risciacquà direttamente cù l'acqua. (Figura 6)       

3. Pulite accuratamente u pannellu, manopola di cuntrollu di velocità per assicurà a so operazione flessibile. Se qualchì liquidu o sustanza appiccicosa si attacca à a superficia di a macchina principale durante u funziunamentu, per piacè rimuoverla subitu.       

Notes: Aduprate un pannu morbidu per asciugà, per ùn grattà l'aspettu di l'ospite. Ùn aduprate micca detergente corrosivu o liquidu per pulì, è aspettate chì a macchina principale si secchi bè prima di almacenà.        


Fonti

● Si prega di leghje attentamente stu manuale prima di aduprà è cunservallu per riferimenti futuri. Stu pruduttu hè solu per l'usu generale di a casa.
● Prima di cunnette u pruduttu à l'alimentazione elettrica, cunfirmate se a tensione marcata in fondu à a macchina principale hè coerente cù a tensione d'alimentazione lucale.
● Per piacè smettite di aduprà u pruduttu quandu u cavu di alimentazione, a spina o altre parti sò danneggiate.
● Ùn permettenu micca à i zitelli o à e persone senza capacità indipendente o sperienza pertinente di aduprà stu pruduttu solu.
● Se u cavu d'alimentazione hè dannighjatu, deve esse rimpiazzatu è riparatu da un prufessiunale di u dipartimentu di manutenzione di u fabricatore o di un dipartimentu simili per evità u periculu. Ùn aduprate micca stu pruduttu nantu à a superficia cù l'acqua o una superficie irregulare. Ùn lasciate micca chì u corpu di u vasu, l'ospite o u cavu d'alimentazione tocchinu a superficia calda. Ùn supere micca u volumu massimu marcatu nantu à u corpu di u vasu quandu si usa.
● Per piacè operate quandu u tappu esternu è u tappu internu sò in postu. Eliminate solu u tappu quandu aghjunghjenu l'ingredienti. Spegni a macchina finu à chì a lama smetti di funziunà cumpletamente, poi caccia u vasu da a macchina principale. Ùn toccate micca e parti in muvimentu.
● Ùn lasciate micca oggetti stranieri (cume cucchiai, bacchette, forchette, ecc.) In u vasu di cunfundimentu. Se ci hè oggetti stranieri in u vasu quandu si mette in opera a macchina, danneghja a macchina è pò causà ferite personali.
● Ùn aduprate micca accessori o cumpunenti da altri fabbricanti o da produttori micca raccomandati.
● Prima di ogni usu di a macchina, verificate u corpu di u jar è a lama. Se truvate qualchì crepa in u corpu di u vasu, una lama sciolta o un dannu, per piacè ùn utilizate più stu pruduttu è cuntattate u centru di serviziu più vicinu.
● Pigliate una cura extra di a lama quandu viotate o pulite u vasu per evità ferite.
● Ùn mette micca e mani o altri oggetti in u vasu durante a mossa per evità un periculu persunale o danni à a macchina. Prima di caccià u corpu di u vasu per a pulizia, u corpu di u vasu pò esse rimossu solu da a macchina finu à chì a lama smette di girà cumpletamente.
● Assicuratevi di staccà u pruduttu dopu l'usu.
● Ùn immergete micca a macchina principale in acqua o altri liquidi, è ùn lavate micca u corpu per prevene scosse elettriche.
● Quandu si preparanu alimenti oleosi o macinanu ingredienti secchi, u mischju deve esse continuamente agitatu in u vasu per micca più di 60 secondi. Stirering troppu longu pò dannà u vasu o pruvucà u mutore à surriscaldà.
Fate attenzione quandu manipulate e lame taglienti taglienti, svuotendu a ciotola è durante a pulizia.
Stà attentu à chì u liquidu caldu sia versatu in u frullatore perchè pò esse espulsu fora di l'apparechju per via di un vapore improvvisu.
● Assicuratevi chì u frullatore sia spente prima di cacciallu da u stand.
● Spegnete l'apparechju è disconnessi da l'alimentazione prima di cambià l'accessori o avvicinassi à e parti chì si movenu in usu.
● L'apparecchiatura hè destinata à esse aduprata in applicazioni domestiche è simili cum'è:
-Zoni di cucina di u persunale in butteghe, uffizii è altri ambienti di travagliu;
-Case agriculi;
-Per i clienti in hotel, motel è altri ambienti di tippu residenziale;
-Ambiente di tippu lettu è colazione.
● Questu apparechju pò esse adupratu da persone cun capacità fisiche, sensoriali o mentali ridotte o mancanza di sperienza è di cunniscenza se sò stati dati una supervisione o istruzzioni riguardanti l'usu di l'apparechju in modu sicuru è capiscenu i periculi implicati. I zitelli ùn devenu micca ghjucà cù l'apparechju. A pulizia è a manutenzione di l'utilizatori ùn devenu micca esse fatte da i zitelli senza supervisione.
● Stu apparechju ùn deve esse adupratu da i zitelli. Tenite l'apparechju è u so cavu fora di a portata di i zitelli.
● Staccate sempre l'apparechju da l'alimentazione, s'ellu hè lasciatu incustoditu è ​​prima di assemblà, smuntà o pulisce.
● Per evità un periculu per u ripristinu involuntariu di u tagliu termicu, questu apparechju ùn deve micca esse furnitu per mezu di un dispositivu di commutazione esternu, cume un timer, o cunnessu à un circuitu chì hè attivatu è spegtu regolarmente da l'utilità .

Cumu Valuterete u nostru Supportu in Linea?

Site interessatu à cullaburà è travaglià cun noi? Per piacè ùn esitate micca à cuntattateci.

abbunamentu

Scrizzione à a Lettera